KENDİNİ TANIMAK. . .


KENDİNİ TANIMAK. . .
Herkese merhaba!
İnsanoğlu yaş alırken her geçen gün biraz daha farkındalığı uyanıyor. Aynen ben de 40'a 1 kala bu durum içindeyim.
Her geçen zaman diliminde daha mutlu, farkındalığı yüksek ve daha başarılı bir insan olup öyle yaşam sürmek istiyorum.
Başarıdan kastım ise manevi açıdan bir başarı yani iç dünyam ile dışa yansıttığım aynı olması.
Bu yüzden uzun zaman dilimlerinde bol bol kişisel gelişim kitaplarına merak sarmışlığım var, bolca meditasyon vb şeyler ile uğraşıp duruyorum kendimce totemlerim var yani:)
Yani amaç kendimi arayışımı tamamlamak aslında!
Sorarsanız hala öyleyim hala her noktada daha nasıl insan olabilirimi düşünür dururum.
Özellikle içinde bulunduğum gerek iş, gerek arkadaşlık ortamlarına bakınca bu pek kolay görülmese de kendi AURA'mı korumaya almaya özen gösteriyorum.
Yaşadığımız dünya düzeni gereğince birçok olumsuz enerji ile karşı karşıya kalmak zorunda kalıyoruz.
Örnek olarak; Ego, kişisel hırslar, başarısızlık, yeterli görmeme, kıskançlık vs gibi şeyler ne yazık ki bir çok kişiyi esir almış durumda! Bu sebepten dolayı ki nasıl ki iyi düşüncenin kolay yayılmayacağı gibi kötü düşünceler bir o kadar hızla yayılıp virüs gibi esir alıyor bir çok kişiyi...
İşte bu yüzden korumaya giriyorum.
Sırf o hırsların içerisinde olmamak için!

Hayattan keyif almak, dünyada geçirdiğimiz sayılı günleri tüketirken kendi değerlerimizin, yetenek ve potansiyelimizin farkına vararak yaşarsak bir o kadar mutlu olabileceğimize inanan çok az insan var.
Bu yüzden de özellikle hataları ve kusurları başka insanlarda arıyorsak ki bu aslında tüm bunların kendinde olduğunun bir kanıtıdır.
İnsan kendisini verimli ve etkili bir hale getirmek için de kendini iyi tanımalı, gelişim hızını, ilerleme isteğini, hayattan ve kendisinden neler beklediğini, bu istek ve beklentilere ulaşmak için neler yapabileceğini, dünyada var oluş amacını ve bu amaca uygun olarak yapması gerekenleri iyi düşünmeli, öğrenmeli ve yapmalı.
Kendini tanıyan insan için şu an yaşadığı hayattan daha iyi bir hayat tarzı her zaman mümkündür ve onlar bu hayat tarzına doğru ilerler.
İnsan kendini tanımaya başladığı zaman kendinden daha çok faydalanır ve provası olmayan bu hayattan diğer insanlara göre daha fazla huzur, keyif, verim alır ve yüksek bir mutluluk düzeyi ile beraber özgüveni de artar diyor ve asıl konuya giriyorum:)

Geçtiğimiz aylarda da sevgili Devrim Dayıoğlu ile yollarımız bir ortak arkadaş tarafından kesişti! Devrim benim yıllardır çok istediğim ama bir türlü yapamadığım hep ertelediğim yıldız haritamı çıkardı.
Bir yıldız haritasına sahip olmak öyle hemen olmadığını size söylemem gerek!
Yaklaşık 1, 1,5 ay sanırsam beklemek gerek.
Geçtiğimiz günlerde ise benimki elime geçti ve Devrim bunun benim için açılımını güzelce kaleme aldı!
 Her ne kadar Astroloji'ye merak sarsam da bir yıldız haritasını okumak benim işim değil ve bazı simgeleri ve olan yerleşimleri anlamam mümkün değildi..
Bana yolladığı yorumu iyice okusam da yüz yüze anlatmam gereken şeyler ve açıklığa kavuşturmam gereken şeyler vardı ki dün sevgili Devrim ile Facebook'tan uzunca bir görüntülü sohbet ettik.

Burada ona anlamadığım terimleri sordum o tek tek cevapladı. Hatta öyle birşey oldu ki ben kendi ay burcumu yıllardır Yengeç sanırken aslında ay burcum tam aksine Balık'mış! Bu harita sayesinde ve özellikle Devrim ile konuşmamın sonrasında neler yapmam gerektiğini, hangi alanlarımı kuvvetlendirmem hangilerini ise tamamen silmem gerektiğini öğrendim. Hayatımın akışını ve bu akış içerisinde gezegenlerin durumu ve benim üzerimdeki etkilerini bilmek ve bu sistem içinde yürümek için artık bir kılavuzum oldu.
Özellikle beni dinleyip bana ayırdığı vakit için sevgili Devrim'e ayrıca siz değerli okuyucularıma da binlerce teşekkürümü borç bilirim.

Saygılar, onur Erol

Not: bu arada Sevgili Devrim'in sayfasını takip etmek isterseniz link aşağıda!
REVOLUTIONARY FIRE 

www.revolutionaryfire.com

0 YORUM