Alaçatı Ot Festivali with Benetton


ALAÇATI OT FESTİVALİ
Herkese cıvıl cıvıl bir Nisan ayından merhaba,
İçimizin kıpır kıpır olduğu Nisan ayı inanıyorum ki benim gibi hemen hemen herkes için yüreğini mutlulukla sarıyor.

Ve doğal olarak da baharı içimizde hissettiğimiz bu günlerde Festivaller de bunu tetikleyen etkenler oluyordur. 
Hazır baharı kutluyoruz ve önümüzde bir sürü festivaller de var daha ne bekliyoruz ki mutluluğu yakalamak için?
İşte aynen! Geçtiğimiz hafta gerçekleşen Alaçatı Ot Festivali gibi...
Her sene olduğu gibi bu sene de Alaçatı Ot Festivalindeydim. 
Canım Ayşe Tolga'nın davetiyle bu sefer soluğu Premier Solto by Alaçatı'da aldım.
Birbirinden güzel aktivitelerle dolu hafta sonumu Benetton'un sınırsız renklerini Alaçatı'nın en önemli Festivali ile birleştirdim yani. 
2018 İlkbahar- Yaz koleksiyonunu bakalım sizin gözünüzde de Alaçatı ile birleştirebilmişim mi?
Eğer daha fazla detay isterseniz Instagram hesabım @onurollstyle 'a bakabilir ve Benetton ile oluşturduğum hashtag'im #OnurollstylewBenetton ' a bakabilirsiniz.
xoxo Onur.


BENETTON

























0 YORUM