Kurşun Asker - Emre Erdemoğlu



Herkese merhaba, geçtiğimiz  hafta sizinde bildiğiniz üzere İstanbul'da moda rüzgarı esti!
Özellikle ben ve benim gibi moda blogger'ı olan arkadaşlarım için çok ama çok önemlidir İstanbul'da moda haftası!
- ama şunu belirtmek isterim ki bu seneki moda haftasının benim için çok çok önemli bir yeri oldu! Nedeni ise; yıllar önce aynen bu şekilde blog yazmaya başlayıp o defile senin bu defile benim koşturduğum dönemlerde hissettiğim o güzel duyguları hissettim yine..
Yıllar geçtikçe insan özlüyor doğal olarak ilk heyecanları, belki de öyle birşeydi kim bilir?
Neyse uzatmayacağım ve moda haftası ile ilgili açılış yazımı da sevgili Emre Erdemoğlu ile yapacağım. 
Nedenini ise altaki instagram paylaşımımdan okuyabilirsiniz.
Gelelim canım Emre Erdemoğlu'nun koleksiyonuna..
Her defasında mükemmel koleksiyonları ile sadece beni büyülemediğinin farkındayım bunu arkadaşım olduğu için de demiyorum tabii ki, bunu her koleksiyonu nasıl titizlikle hazırladığını, ne emek verdiğini ve moda anlamında ileri görüşünü bildiğim için söylüyorum. 
Emre Erdemoğlu’nun 2018 Sonbahar/Kış Koleksiyonu'nun adı "Kurşun Asker", 
Tüm detaylarda kurşun asker figürünü ve hikayede geçen diğer ana karakterleri telkırma nakış ,baskı ve dokuma tekniği ile koleksiyonunun bütününde kullanmış.
Her sezon farklı karakterleri koleksiyonlarında gördüğümüz Emre, bu sezon da çocukluğumuzun romanını farklı bir anlatım şekliyle sunuluyor.
Askeri formların sokak stiliyle birleştirildiği bu koleksiyona ben bayıldım.
Oversize formda kabanlar, print desenli kimonolar, röpteşambır formlar, tel kırma nakışlı military ceketler,jilet görünümlü temiz bitimler, uçuşan trençkotlar ,lila rengi uzun el örmesi saçaklı kemerlerde filede sıkça karşılaştığımız detaylar arasındaydı.
Şimdi sizi fotoğrafları ve yukarıda bahsetmiş olduğum instagram paylaşımımla başbaşa bırakıyorum.
Onur Erol








bedük



Onur Erol (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()

0 YORUM