ZORDUR KADIN OLMAK ... “BU KIZIN ÖYKÜSÜ”

ZORDUR KADIN OLMAK ...
“BU KIZIN ÖYKÜSÜ”
Geçtiğimiz günlerde galası ile tanıştığım yepyeni bir belgeselden bahsetmek istiyorum size bugün. 
Ayakta kalmayı başaran, hayatın acımasız zorluklarına karşı göğüs gerip hedeflerine ulaşan ve tüm zorlukları aşıp başarı merdivenlerini çıkan kadınların öykülerinden...
Elidor'un desteği ile kendi yolundan giden genç kadınlara ilham veren bu belgeselin ilk iki bölümünü izlerken inanın ki hem bölümlerin kahramanları ile gurur duydum hem de yaşadıkları zorlukları izlerken gözlerimdeki yaşa engel olamadım. 


“kadın olmak” ne demek olduğunu, özveri, yaratıcılık, birlik ve beraberliğin bir arada ne kadar çok engeli aştığını tekrar anımsatan harika bölümlerle dolu “Bu Kızın Öyküsü”  9 Kız, 9 hayat, 9 kahraman, 9 başarı ve 9 gerçek kesiti ekranlara taşıyor...
İlk bölümü 22 Mart’ta yayına geçen belgeselin her yeni bölümü ise her Perşembe sadece Blu Tv’de!

Tasarımcı Begüm Cana Özgür,  
Fotoğrafçı Emel Ernalbant Bulgu
Kick Box – Muay Thai antrenörü Gözde Mimiko Türkkan
İtfaiyeci Hülya Doğan
Müzisyen Karsu Dönmez
Milli atlet Mizgin Ay,  
Model Öykü Baştaş
Balon pilotu Süreyya Karagöz ve Paralimpik atlet Tuğçe Akgün’ün kendi anlatımlarıyla tanık olacağımız hikayelerin ortak noktası, hayatta kendi yolunu çizen, engellerin üstüne giden, kendi iç seslerini dinleyen, kendi dönüşümlerine çevrelerini de dahil eden kadınlar olmaları. 
Dokuz hafta boyunca ekrana gelecek serinin her bölümünde ise bir Sezen Aksu şarkısının da  yepyeni yorumunu içeriyor olması ise harika!

Ben şimiden diğer bölümleri izlemek için sabırsızım umarım siz de benim yaşadığım duyguları hissedersiniz diyor ve sizi gala'da çekmiş olduğum fotoğraflar ve kendi yolunda yürüyen kızların fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum. 

onurollstyle










0 YORUM