Yalıkavak ve Günbatımı


Hepinize merhaba, geçtiğimiz haftalarda şöyle alıp başımı o çok özlediğim gün batımı için Yalıkavak'a gittim.
Bazen böyle olurum, bazen alıp başımı gidesim gelir herkes gibi...
Evet, bu seferde aynen öyle yaptım. 
Kendim için ruhum için ve daha iyi hissetmek için uzaklaşmak iyi gelir...

Yalıkavak söz konusu olunca nedense ben de akan sular duruyor, belki de en güzel günbatımı ordadır diyedir ama inanın ki bilmiyorum!
Belkide ben birşey yazmayayım sadece siz fotoğraflara bakın o yeter bile tüm duygularımı anlatmaya...
Sevgiyle, aşkla kalın.
Onur Erol 















Bu manzaraya, bu yemeklere yazacak bir şeyim yok! Sadece bir şarkı gider üstüne, hadi okuyun ve muhakkak dinleyin! . . . Sezen Aksu - Yeni ve Yeni Kalanlar. . . 🎶🔂 Gelenlere, gidenlere Gönülden sevenlere Ümidi yeşertenlere Bir şiirden süzerek Ekmeği bölüşerek Hayatı yüceltenlere Kavganın, barışmanın Zamanla yarışmanın Değerini bilenlere Doğanın düşüncenin Hayatın hakikatin Önünde diz çökenlere Selamlar olsun Şerefine kalksın bütün kadehler Selamlar olsun Çok yaşasın, yaşasın, yaşasın Hep yenilenenler Elbette, denize nazır Kalbimiz, temiz velhasıl Bi yudum, muhabetten Bi yudum, ehlikeyften Yanında, aşkta olsun İlla ki meşkte olsun Yıldızlar bir bir sönerken Yeni gün gelsin duyulsun Ahhhhhhh Ahhhhhh Sokakataki Aliye Tablodaki Daliye Deliye de Veliye de Şurdaki iskeleye Kınalıya Heybeliye Birde yeni sevgiliye Selamlar olsun Şerefine kalksın bütün kadehler Selamlar olsun Çok yaşasın, yaşasın, yaşasın Hep yenilenenler
Onur Erol (@onurollstyle) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

0 YORUM