Bir Şans Daha Filmi Ön Gösterim Davetim

Herkese merhaba,
Üzerindeki kostüm nedir diye soracak olursanız söyleyeyim efem;
Dün yani 29 Kasım 2019 tarihinde vizyona giren Bir Şans Daha Filmi için diktim bu kostümü!
Nedeni ise sevdiğim arkadaşlarımı bu filmin ön gösterime davet etmek içindi.
Hal böyle olunca yaratıcılıkta inanınki sınır bile tanımadan filmin fragmanı ve afişinden gördüğüm başrol oyuncusu Emilia Clark'ın filmde giymiş olduğu kostümün aynısı yapıp ve İstanbul sokaklarına attım kendimi...
Hem instagram hesabımda paylaşacağım bir fotoğraf serisi hem de filmden biraz ipucu veren bir videom olsun istedim.
Ve altta görmüş olduğunuz video çıktı ortaya!
Davet nasıl geçti? diye soracak olursanız? İnanın ki baya keyifliydi! Kendi ellerimle hazırladığım atıştırmalıklar ile karşıladım arkadaşlarımı ve umarım onlar da benim kadar keyif almışlardır!


Yukarıdaki videoyu izlediyseniz devam ediyorum...
Efem, Öncelikle biraz Bir Şans Daha Filmi 'nden bahsetmek istiyorum.
Kate, Londra'da yaşayan genç bir kadındır. Hayatında birçok yanlış karar alan genç kadın, elf rolünü üstlendiği bir Noel dükkanında çalışmaktadır. Tom adında bir adamın hiç beklenmedik bir zamanda Kate’in hayatına dahil olması, genç kadının dünyasının bambaşka bir hal almasına neden olur. Tom her ne kadar Kate’in sınırlarını zorlasa da onunla birlikte Londra’nın en güzel zamanlarında hayatı için yeni bir başlangıç yapmaya çalışır. Her ne kadar Tom ve Kate’in hayatında hiçbir şey yolunda gitmese de, kalplerinin sesini dinlemeleri zor olmayacaktır...


Bir Şans Daha Filmi Orijinal Fragmanı


Filmin en güzel tarafı ise 115 milyondan fazla albüm satan, ikonik kariyeri boyunca listelerde birinci sırada yer alan 10 şarkıya sahip, efsanevi, Grammy ödüllü George Michael’ın yepyeni, daha önce piyasaya sürülmemiş eserleri yer alıyor.
Daha fazla tüyo vermemem gerek sanırsam!
Çünkü siz sinemaya gidip oradan izleseniz daha iyi olacak.:)







Buraya Bir Şans Daha Filmi Ön Gösterim davetimden yakalayabildiğim arkadaşlarımla çektirmiş olduğum bir kaç fotoğrafı bırakıyorum ve bir sonraki postumu okumanız için sizi tekrar sayfama bekliyorum.
Onur Erol

onurollstyle



nesrin köseler


cansu efe






betigül tugaç



















0 YORUM